Thursday 22 May 2014

Taksub Pada Pembedahan Plastik Membuat Wajah Wanita Ini Seperti Aliens.


Rina Nanase , Idol Jepun berusia 25 - tahun telah melakukan begitu banyak pembedahan plastik ( oplas ) yang membuat wajahnya sekarang kelihatan seperti Dobby the Elf dari filem Harry Potter . Persamaan yang luar biasa dengan mata besar , hidung panjang , dan dagu yang runcing . Bahagian paling aneh adalah gadis begitu sangat bangga dengan penampilan barunya . Dalam foto asalnya , Rina kelihatan seperti gadis muda yang normal dengan wajh manis .


 Namun pada tahun lalu , ia menjalani segala macam transformasi yang semuanya ia catat pada akaun Twitter - nya . Dia telah membuat beberapa perubahan pada matanya , hidung dan dagu yang membuat dia kelihatan aneh bagi banyak bekas fans nya . Namun , Nanase terkejut menerima reaksi negatif berkaitan wajahnya , kerana dia tidak berfikir bahawa penampilannya tidak berubah terlalu banyak .

 Salah satu gambar pertama yang diposkan Rina di Twitter adalah saat ia berusia 17 tahun . Kebanyakan orang akan bersetuju bahawa ia nampak lucu dan sihat saat itu , tetapi kini Rina adalah orang yang berbeza dengan hidung panjang dan mata seperti manik - manik .








View the original article here

No comments:

Post a Comment